جرثقیل آذران وزنه پویان ‏
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تعمیر و نگهداری جرثقیل آذران وزنه پویان یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در بودجه سالانه تجهیزات مورد توجه قرار گیرد، چه جرثقیل دست دوم بخرید یا نه. تعمیر و نگهداری جرثقیل یک مسئله ایمنی و بهداشتی است و هرگز نباید نادیده گرفته شود. بازرسی و نگهداری سالانه جرثقیل شما نیز باعث افزایش طول عمر تجهیزات شما می شود. جرثقیل ها می توانند قطعات بسیار خطرناکی از تجهیزات باشند اگر از آنها به درستی استفاده یا نگهداری نشود. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید مرتکب شوید این است که جرثقیل ها و تجهیزات بالابر را در حد استاندارد بالا نگه ندارید.

در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که چرا تعمیر و نگهداری جرثقیل باید در اولویت باشد:  ایمنی سایت. یک سایت تنها زمانی مکانی امن برای کار خواهد بود که همه تجهیزات در وضعیت مناسبی کار کنند. پیشگیری از صدمات و حوادث. کارکنان هنگام کار با جرثقیل ها باید محافظت شوند. برای اطمینان از عدم تلفات جانی. پیامدهای استفاده از جرثقیل ضعیف بسیار زیاد است. تصادفات می تواند جدی باشد و اغلب منجر به از دست دادن زندگی شود. تا برای عموم امن باشد. منطقه اطراف سایت نیز باید در نظر گرفته شود. سقوط جرثقیل می تواند ویرانگر باشد. الزامات نگهداری و بازرسی جرثقیل در مقررات عملیات بالابر و بالابر 1998 (LOLER) و مقررات تهیه و استفاده از تجهیزات کار 1998 (PUWER) تعیین شده است. اینها راهنمایی کلی در مورد جرثقیل ها و تجهیزات بالابر با هدف کلی کاهش صدمات ناشی از کار ارائه می دهند. مهم است که به دستورالعمل های تعیین شده توسط LOLER و POWER برای انجام تعهدات خود به عنوان هر کارفرمایی پایبند باشید.

در سال 2016، 30 کارگر ساختمانی در بریتانیا جان باختند. همه ما مسئول کاهش تعداد حوادث و تصادفات مرگبار هستیم. با اطمینان از اینکه تجهیزات بالابر شما برای هدف مناسب هستند، کمک بزرگی به یک محیط کار ایمن تر می کنید. شرکت آذران وزنه پویان  با  داشتن تجربه مناسب خدمات و نگهداری جرثقیل هستیم. اگر مایلید در مورد نگهداری جرثقیل ها و تجهیزات بالابر خود از ما سؤالی بپرسید، خوشحال می شویم که به شما مشاوره و پشتیبانی ارائه  دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: